luni, 30 aprilie 2018

CDLXV. KANTU KRALICATA NA MESECA MÁJA


Divico prečista
Ti ćičnus na rája
Preslávna kralico
Na meseca mája.
Pugladej na sate
Kujatu te trasat
Kujatu pu pate
Na véčnusta barzat.

Sas vera prejemiš
Hurtata nebéska
Za májća da badiš
Na Boga, Mesija.
Pu tojte mulitvi
Pumágaj námu grešni
Za s milus naćični
Da bajmi sé verni.

Ti zámanj si slédla
Sina ti predrágji
Hurtata mu véčna
Ti-j pate náj sládći.
Pu pate zemájsći
Badi mi prelika
Isusa moj drágji
U satu da sléda.

Ti pate pukázvas
Svedaštata zurnica
Na horata dávaš
Nadežde i mila.
Badi mi ti pomuš
Gá pate mi-j tašak
Sas májćenska krotkus
Kripi mi dušata.

Marijo, áz trasa
Uproška ud Boga
I s tébe da bada
U nebu da doda
Ud sarci te milvam
Divico presládka
Ti, májćo premilna
Badi mi ubrámba.



    KATULIĆÁNSĆI KALINDAR 1996
       Sastávini ud Guspudin Dekán
      Vásilcin Ján

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu